معرفی کتاب : Tactics for Listening

 

اگر به دنبال یک کتاب Listening  هستید که مهارت خود را در این زمینه افرایش دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از کتاب Tactics for Listening  است. 


ابتدا اینکه این کتاب آیلتسی نیست و مهارت تست زنی شما را هدف قرار نمی دهد یا به عبارتی شما را با سوالات آیلتسی آشنا نمی کند اما مهارت Listening  شما را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. 

 


همچنین علاوه بر افزایش مهارت Listening  شما را با موضوعات مختلف آشنا می کند و دایره لغات مناسب با هر موضوع را به شما ارائه می نماید‌ که اکثر این موضوعات در آزمون آیلتس هم مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برای مثال درس ۵ از کتاب اول شما را با دایره لغات مربوط به تاریخ ( روز ؛ ماه ؛ سال) آشنا می کند.  در این درس شما اسامی ماه ها ؛ نحوه صحیح تلفظ نام هر ماه؛ اعداد ترتیبی مربوط به روز های ماه ؛ نام و تلفط صحیح روز های هفته ؛ شکل صحیح گفتن تاریخ به دو شکل British و American  رو یاد خواهید گرفت. 

همانطوری که می دانید در آزمون آیلتس و بخش Listening که شامل چهار بخش است؛ در بخش اول شما به یک مکالمه روزمره بین دو نفر گوش خواهید داد که همیشه یک سوال ( از ۱۰ سوال بخش یک) مربوط به تاریخ یا زمان می باشد. 


همچنین درس ۹ از کتاب اول؛ مربوط به آدرس دادن در زبان انگلیسی می باشد و لغات و نحوه صحیح آدرس دادن در این درس ارائه شده است. در آزمون Listening  در بخش اول آزمون همیشه یک سوال مربوط به آدرس می باشد و در بخش دوم این امکان وجود دارد که از شما بخواهند اسامی نقاط مختلف را بر روی یک نقشه یاداشت کنید ( نقشه بخشی از یک شهر یا یک مجموعه) که برای پاسخ به این سوالات باید دانش لغتی کافی را داشته باشید که درس ۸ این کتاب این کار را برای شما انجام می دهد و حتی شما را با گرامر مورد نیاز این بخش آشنا می نماید. 

البته این کتاب علاوه بر مهارت Listening به شما کمک می‌کند تا با موضوعات مختلف آشنا گردید و بتوانید در بخش های مختلف مثل Speaking  از آن ها استفاده کنید. 

برای مثال درس ۲۴ از کتاب اول مربوط به بیماری های متفاوت بوده و اگر لازم باشد در بخش speaking  در مورد سلامت یا بهداشت صحبت کنید؛ لغات زیادی در درس ۲۴ کتاب اول وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد. 

تاپیک های فراوان دیگری در این کتاب وجود دارند که به شما در افزایش دایره لغتی کمک خواهند کرد؛ برای مثال لغات مربوط به Leisure activities یا همان اوقات فراقت که از سوال های پر تکرار بخش اول آزمون Speaking هستند در دروس مختلف این کتاب مطرح شده اند. برای مثال درس ۸ کتاب یک مربوط به Gym  یا باشگاه بوده یا درس ۱۹ از کتاب دوم هم در مورد فعالیت های فیزیکی مثل باشگاه رفتن و تمرین صحبت می کند که در کل این دو درس در کنار هم دانش کافی به شما در این مورد را ارائه می نماید.


شما می توانید ورژن پی دی اف این کتاب را در ادامه به صورت رایگان از سایت آیلتس کد دریافت نمایید : 


کتاب ۱ : کتاب دانش آموز (سطح مبتدی) 
کتاب ۱ : فایل صوتی 

کتاب ۲ : کتاب دانش آموز (سطح متوسط)
کتاب ۲ : فایل صوتی 

کتاب ۳ : کتاب دانش آموز (سطح پیشرفته) 
کتاب ۳ : فایل صوتی


پیشنهاد ما به شما استفاده از هر سه سطح می باشد . تلاش کنید هر روز یک درس جدید از این کتاب ها را مطالعه بفرمایید. در مورد کتاب اول؛ برای هر درس نیاز به ۳۰ دقیقه زمان خواهید داشت؛ در مورد کتاب دوم و سوم با صرف ۴۵ دقیقه می توانید هر درس را انجام داده و مرور کنید.

 

 

 

تماس با ما

 
آدرس: ایران تهران،شهر جدید اندیشه - فاز یک - بلوار دنیا مالی - خیابان ارغوان هفتم - بن بست دارا - پلاک ۸۴.۲ واحد ۲
 
شماره تماس: 02165502027
 
شماره موبایل: 09224208719
 
ایمیل: info@ieltscode.com

نمادها و مجوزها

logo-samandehi